After sales- og serviceaftaler

Hos Aalborg CSP prioriterer vi fuld kundetilfredshed og har stor fokus på at yde kvalitetsservice overfor vores kunder i forbindelse med såvel udvikling og installering af udstyr og anlæg som inspektion, opgradering og reparation efter idriftsættelse og aflevering. Vi tilbyder således after sales- og serviceaftaler som er tilpasset de enkelte kunders individuelle ønsker og behov.

Teknisk assistance af højeste standard

Hos Aalborg CSP bistår vi vores kunder i alle aspekter af grønne energiløsninger og integrerede energisystemer lige fra  behovsafdækning og design til levering, daglig drift og after sales service.

Vi tilbyder individuelt tilpassede after sales- og serviceaftaler til eksisterende såvel som nye kunder. Vi tilbyder ligeledes serviceaftaler på såvel egne systemer og anlæg samt på allerede eksisterende anlæg og udstyr. Vores after sales serviceafdeling leverer teknisk assistance af højeste kvalitet både i forbindelse med akut opståede hasteopgaver såvel som ved allerede planlagte opgaver så som inspektioner, opgradering og vedligehold.

Vi leverer after sales services og serviceaftaler på vores samlede produktportefølje som blandt andet tæller plane solfangere, parabolske trug, soltårne, dampkedler, integrerede energisystemer, varmepumper samt diverse energilagerløsninger. Vores primære fokus ligger indenfor for vores egne kerneområder, men vi assisterer også gerne med service af forskellig art udenfor disse områder.

Serviceaftaler tilpasset individuelle behov skaber mer-værdi for vores kunder

Vores after sales serviceafdeling har kompetencerne, ekspertisen og erfaringen til at håndtere en lang række opgaver herunder reperation af udstyr og anlæg, opgradering af eksisterende anlæg samt inspektion og levetids- og performanceovervågning. Vi tilbyder hurtig og effektiv service ved behov, samt forebyggende vedligeholdelse i form af en serviceaftale, der sikrer en driftssikker og optimal produktion.

After sales og serviceaftaler leveret af Aalborg CSP er skræddersyet til vores kunders individuelle behov og er tilpasset det specifikke produkt eller anlæg og kan inkludere enkelte såvel som flere af nedenstående punkter:

  • Salg af reservedele
  • Assistance på konsulentbasis (i forbindelse med vedligehold, drift og opgraderinger)
  • Opgradering af anlæg/systemer
  • Inspektion (eks. i forbindelse med levetidsestimering, opgradering, reperation osv.)
  • Eftersyn
  • Reparation og vedligehold
  • Levetidsovervågning

Med kontorer i såvel Danmark som Spanien er vi i stand til at tilbyde support og service på tværs af landegrænser.

Derudover råder vi over eget reperationsværksted i Spanien, hvor vores dygtige teknikere supporterer kunderne med diverse reperationer, vedligehold og opgraderinger.